piątek, 20 marca 2015

Wiosenny Konkurs


Witajcie Kochani!

Dziś piątek,więc początek jakże upragnionego weekendu.

Żeby było jeszcze przyjemniej przygotowałam dla Was

Wiosenny Konkurs!

 Za tydzień jedziemy już na Święta do Polski i  do naszego ukochanego domu.

 Radość moja z tego powodu jest przeogromna.

Dlatego właśnie postanowiłam podzielić się tym szczęściem z Wami.

O to co przygotowałam...







Wiosna za pasem,więc warto pootaczać się nią także w domowym zaciszu.

Cóż może być przyjemniejszego dla oka niż iście wiosenne zawieszki, a na dokładkę cudowna woń świeczki.



Nagroda nr 1.

Zawieszka Home Sweet Home


Nagroda nr.2

Zawieszka jabłuszko i świeczka Yankee Candle



Tak więc zwycięzców będzie (już tradycyjnie) dwóch!:)




Zasady konkursu:

1. Wyraź w komentarzu chęć udziału w konkursie.

2. Udostępnij u siebie na blogu banerek konkursowy z linkiem do tego posta (zdjęcie powyżej).
Osoby nie posiadające bloga proszone są o udostępnienie banerka na swoim profilu na fb.


3. Będzie mi miło jeśli staniesz się obserwatorem bloga ( nie jest to warunek konieczny).


4. Osoby nie posiadające bloga bawią się z nami.

Proszę tylko o pozostawienie adresu e-mail w komentarzu.

Bawimy się od dzisiaj, czyli 20.03 do 3.04.
















Mam nadzieję,że nagrody przypadły Wam do gustu:)


Ściskam Was przeogromnie i dziękuję,że jesteście,zaglądacie,komentujecie:)



BUZIAKI!!!


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz