piątek, 28 listopada 2014

Urodzinowy konkurs



Kochani moi!

 Dziś, dla mnie wyjątkowy dzień, bo Troje na Walizkach obchodzi swoje pierwsze urodziny.

Na wstępie, chciałabym Wam bardzo podziękować,że jesteście,czytacie,komentujecie.

Ten rok był dla mnie wyjątkowy,bo spędzony z Wami. Przez ten czas poznałam całe mnóstwo ciekawych osób,które nieustanne mnie inspirują i motywują do działania i dalszego pisania.

Odkryłam niesamowicie interesujące blogi tworzone przez ludzi z pasją. 

Dlatego, chcąc Wam podziękować za ten rok spędzony w naszych progach przygotowałam konkurs.

Do wygrania są mlecznik i kubek z literą T (jak Tea, lub Troje na walizkach:))

Mam tylko problem, czy obdarować obiema rzeczami jedną osobę,czy może wolicie, aby zwycięzców było dwóch?

Pozostawiam decyzję Wam.Wyraźcie ją w komentarzach.






 Oto zasady konkursu:

1. Wyraź w komentarzu chęć udziału w konkursie.

2. Udostępnij u siebie na blogu banerek konkursowy z linkiem do tego posta (zdjęcie powyżej).

3. Będzie mi miło,jeśli staniesz się obserwatorem bloga (nie jest to warunek konieczny).

4. Osoby nie posiadające bloga bawią się z nami.
 Proszę tylko o pozostawienie adresu e-mail w komentarzu.


















Mój pierwszy konkurs,więc przyznam się Wam,że mam tremę.

Ściskam Was wszystkich razem i każdego z osobna,bo to dzięki Wam ten blog istnieje. 

Cudownego dnia i całego weekendu.

Żegnamy listopad, nawet nie wiem kiedy przeleciał. Ten czas tak szybko mija. 

Czeka nas teraz najbardziej magiczny miesiąc. Mnie się marzy śnieg i białe święta...

Może w tym roku to marzenie się spełni.

Buziaki i powodzenia!
 

:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz