poniedziałek, 1 grudnia 2014

Kalendarz Adwentowy


Dziś, pierwszy dzień Adwentu i jednego z najbardziej magicznych miesięcy w całym roku. 

Uwielbiam grudzień!

Zawsze podobały mi się robione własnoręcznie kalendarze,do których można zapakować drobiazgi i łakocie.
W tym roku udało mi się zrobić mój własny kalendarz.

Potrzebowałam tylko drucianego wieszaka (jedynego jaki się nam zachował po wymianie na drewniane), tasiemek,ozdobnego dziurkacza i opakowań na płyty cd, które posłużyły mi za torebki.

Wolny wieczór,dużo wycinania i naklejania,bo drukarki brak.

 I w sobotę już zawisł dumnie:)

A od dziś wielkie otwieranie czas zacząć!







 Metalowy dzwoneczek w kształcie choinki znaleziony w rossmannie za grosze dopełnił całości.















Do środka zapakowałam pierniczki i suszone jabłka z cynamonem specjalnie dla L.







A jak Wasze kalendarze Andentowe? Zdążyliście w tym roku z ich zrobieniem?

Ściskam Was bardzo MOCNO!!!

Cudownego grudniowego poniedziałku!!!


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz