czwartek, 12 lutego 2015

Walentynkowe ciastka owsiano- bananowe z nutellą


Luty zdecydowanie kojarzy mi się z Dniem Zakochanych.

Pamiętam czasy podstawówki i to napięcie w oczekiwaniu na kartkę z wyznaniem od najładniejszego chłopaka w klasie.

Ehhhh kiedy to było..!

Wiem,że dzielimy się na tych, którzy lubią obchodzić ten dzień i na osoby,które go nie uznają.

Ja, należę  do pierwszej grupy,choć uważam,że miłość powinno się sobie okazywać na każdym kroku.

Moja Druga Połówka natomiast jest do mnie w opozycji i nie obchodzi tego dnia.

Co więc zrobić z tym fantem?

Można mimo wszystko pokusić się o kupienie czegoś,
lub udekorowanie domu  np. w serduszkowe girlandy KLIK

Lub, tak jak ja w tym roku o upieczenie czegoś pysznego,bo wiadomo gdzie trafia się przez żołądek...:)

Tak jak pisałam, uczucie powinniśmy pięlęgnować każdego dnia bez względu na porę roku i datę w kalendarzu.
Dlatego u nas walentynkowy tydzień trwa już w najlepsze i M, codziennie zabiera ze sobą do pracy poniższe czekoladowe pysznośći.

Tak na osłodę długiego dnia przy komputerze.





CIASTKA  OWSIANO-BANANOWE Z NUTELLĄ


składniki:

2,5 szklanki płatków owsianych
2 banany
2 łyżki nutelli


wykonanie:

Nagrzewamy piekarnik do 180 stopni.
Płatki prażymy przez chwilę na suchej patelni.
W misce rozgniatamy dwa banany. Dodajemy do nich podprażone płatki owsiane i dwie łyżki nutelli.
Całość mieszamy i formujemy ok.2cm grubości ciasteczka.
Układamy na formie pokrytej papierem do pieczenia.
Pieczemy ok 15-20min. następnie wyciągamy do ostudzenia.



GOTOWE!!!







Cudownego Dnia Zakochanych!!!!

PS. Mam nadzieję,że Wasze brzuchy dają radę z dzisiejszym pączkowym wyzwaniem:)

Żałuję,że nie mogę się przyłączyć,ale donutsy to nie to samo...:/

Odbiję sobie w marcu!



Ściskam!!!!!


:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz