środa, 25 lutego 2015

Urodzinowe inspiracje



Wiosna zbliża się ( mam nadzieję) wielkimi krokami.

Nie czuć jej jeszcze w powietrzu, przynajmniej tutaj,ale krokusy witają nas podczas spacerów.

Tak,tak dobrze czytacie SPACERÓW!

W końcu! 

Nareszcie, po trzech tygodniach wypełzliśmy. 

Najpierw nieśmiało i na pół godziny.

Po takim czasie to jest, AŻ PÓŁ GODZINY!!!!



Wiosna to zdecydowanie moja ukochana pora roku. 

Będę miała możliwość witać ją nad naszym kochanym Bałtykiem już za miesiąc!!!

Czego uwierzcie mi nie mogę się wręcz doczekać.

Wiosna kojarzy mi się jeszcze,a może przede wszystkim z urodzinami L.

Na początku kwietnia będziemy świętować dwa latka,więc pora pozbierać inspiracje i zabrać się za przygotowania.

Zapraszam....




zrodlo

Czerń, biel  jak widać nie są zarezerwowane tylko dla dorosłych. 

Jeśli dodamy do nich słoneczną i jakże  wiosenną żółć możemy uzyskać bardzo ciekawy efekt.

Z połączenia tych trzech kolorów jesteśmy w stanie wyczarować przyjęcie rodem z ula,lub chatki Puchatka:)



zrodlo


Żółte papilotki, słomki w biało-czarne lub żółte paski, słoiki zamiast szklaneczek, wstążki tasiemki, 

papierowe pompony to rzeczy,które ułatwią nam uzyskanie odpowiedniego efektu.



zrodlo


zrodlo


zrodlo



zrodlo

zrodlo



zrodlo


Kolejnym ciekawym pomysłem dla małych maniaków aut, a wiem,
 
że w tym przedziale wiekowym jest ich niemało!

Jest przyjęcie urodzinowe z koparkami i dźwigami w roli głównej.

Do przygotowania dekoracji mogą posłużyć nam zabawki naszych dzieci.

Wszelkiej maści ciężarówki i wywrotki świetnie nadadzą się  do serwowania łakoci, a ciasteczka w kształcie aut znajdą mnóstwo amatorów.





zrodlo



zrodlo


zrodlo

Pomysłów na przyjęcie urodzinowe dla dwuletniego chłopca jest całe mnóstwo. 

Jestem zwolennikiem robienia dekoracji własnoręcznie z wykorzystaniem przedmiotów i dekoracji,które już posiadamy.

Efekt może być niesamowity

Mam jeszcze chwilę czasu,więc poszukiwania inspiracji trwają...


Ściskam Was MOCNO!!!!


:)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz