poniedziałek, 16 marca 2015

Wiosna we wnętrzach



Oj, zdecydowanie czuć już wiosnę, szczególnie po pierwszym delikatnym deszczu.

We mnie też coś się zmienia. 

Już moja  ukochana czerń i biel przestała chwilowo  przyciągać mnie jak magnes, choć trzeba przyznać nadal dominuje, zarówno w Domu na walizkach jak i w naszym nadmorskim Miejscu na ziemi.

Łapie się na tym,że mój wzrok przykuwają żółcienie, róże,mięty wszelakie.

Jakby jeszcze dodać do tego intensywniejszą limonkę i miedź...

Jestem obecnie na etapie poszukiwań wiosennych dodatków do naszego mieszkania, które w styczniu zostawiliśmy jeszcze w zimowej szacie KLIK.

Za niecałe dwa tygodnie przywitamy się z nim znowu po prawie trzymiesięcznej rozłące,więc przydałoby się przystroić je już wiosennie.

Dlatego dziś zapraszam Was na garść wiosennych inspiracji..:)



zrodlo

Odkąd pamiętam  marzy mi się fotel bujany. Taki jak na zdjęciu na pewno znalazły miejsce w naszym mieszkaniu.

Energetyczne dodatki kontra delikatne pastele.

Oba wnętrza trafiają w 100% w mój gust!



zrodlo


zrodlo



zrodlo

zrodlo




zrodlo


zrodlo



zrodlo


zrodlo


zrodlo


Stoliki kawowe/ siedziska z pieńków od dawna chodzą mi po głowie.

Tym bardziej,że my jeszcze nie znaleźliśmy idealnego  do naszego salonu.

 Teraz pozostaje tylko przekonać do nich moją Drugą Połówkę...



zrodlo


zrodlo


zrodlo
zrodlo



A jak wyglądają Wasze mieszkania?

Jest już w nich wiosennie ,czy jeszcze pozostają w zimowej odsłonie?


Uściski przesyłam życząc cudownego tygodnia!!!



:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz