piątek, 17 stycznia 2014

Oświetlenie w łazience


Kolejnym, ważnym punktem w planowaniu łazienki, jest jej oświetlenie, dzięki któremu nasza "oaza spokoju" :) nabierze charakteru.

 Zastosowanie tylko jednego źródła światła, najczęściej  jest niewystarczające. 

Dlatego, oprócz światła głównego na suficie, stosujemy,  światła boczne nad umywalką, czy przy lustrze.

Bardzo popularne, jest montowanie oświetlenia punktowego, halogenowego w podwieszanych sufitach. 
 Liczbę lampek i ich  rozmieszczenie dopasowujemy do kształtu i wielkości pomieszczenia.



źródło


Oprócz światła halogenowego możemy zastosować dodatkowe oświetlenie po bokach lustra.



źródło


Dobrym pomysłem jest zakupienie podświetlonego lustra.



źródło



źródło


Możemy również, zastosować bogato zdobiony żyrandol...


źródło


 lub orientalne lampiony.



źródło


Oświetlenie, oprócz swej podstawowej roli może pełnić również funkcję dekoracyjną...



źródło





...będąc jednocześnie, małym dziełem sztuki.




źródło

Może być również bardzo proste w swojej formie.

Ważne, aby oddawało charakter naszego wnętrza i było jego dopełnieniem.



źródło



Fantastycznie, gdy  w  łazience możemy cieszyć się z  dostępu światła słonecznego.




źródło


Dobrym pomysłem jest  podświetlenie tylko boki lustra. 

Nastrój tworzy również blask świec.




źródło



Szczęśliwcy, którzy mogą cieszyć się takim widokiem na dzień dobry...




źródło


źródło


...bądź na dobranoc:)

 Taki widok po zmroku musi zapierać dech!



źródło



A może kąpiel przy...kominku?? 

Czemu nie:)




źródło


Miłego weekendu!

:)

5 komentarzy:

  1. Witaj :) Łazienki jak z marzeń !!! Zwłaszcza te z betonowymi ścinami. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że się podobały.:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/26/2020

    Bardzo ciekawie to zostało opisane.

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy9/27/2020

    Bardzo ładne realizacje i muszę powiedzieć, że mi się one bardzo podobają. Jestem również zdania, że warto jest stosować samo oświetlenie LED. Ja niedawno zakupiłem kolejny zasilacz LED https://sklep.neonica.pl/zasilacze-led i jestem zdania, że był to dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń