czwartek, 2 stycznia 2014

Futrzane koce i nie tylko...



Tak, tak, wiem,  bardzo dawno nie zaglądałam na bloga. Święta i rodzinna atmosfera pochłonęły mnie bez reszty.
 Z nowym rokiem powoli wszystko wraca do normy i ja na bloga:)

Dziś, post wprost idealny dla zmarźluchów- czyli też dla mnie:)


źródło


źródło


Zakochałam się w tym kocu z pięknym warkoczowym splotem.


źródło



h&m




źródło


Taka ilość miękkich poduszek razem z kocami zachęca do odpoczynku


źródło


źródło

źródło




źródło


źródło


Te futrzane koce są boskie!!!!



źródło





h&m


h&m


ikea


h&m


Mój osobisty faworyt z h&m home:)



h&m


h&m


h&m



h&m


Z dodatkiem w postaci choć jednego futrzanego elementu wnętrze nabiera przytulnego charakteru i ciepła... tak bardzo nam potrzebnego w obecnym zimowym czasie.



:)


2 komentarze:

  1. O tak ciepłe koce na tą porę roku to coś koniecznego nawet jeśli jest ciepło w mieszkaniu to miło się okryć takim milutkim kocem i przeczekać tak do wiosny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100% Są dla mnie niezbędne do przetrwania zimy.

    OdpowiedzUsuń