czwartek, 19 grudnia 2013

Baby's First Christmas



1


Te Święta będą wyjątkowe, a to za sprawą Małego Człowieka, który spędzi je z  nami po raz pierwszy:) (nie liczę ostatnich świąt,  podczas których był jeszcze w brzuchu:)).

Buszując po sklepach w poszukiwaniu prezentów, natknęłam się na mnóstwo gadżetów dla maluszków z okazji ich pierwszej w życiu Gwiazdki:)

Widziałam już u znajomych, że ustroją swoje pociechy w stroje elfów...czemu nie. W końcu pierwsze święta ma się tylko raz!

 Mnie osobiście trudno byłoby się powstrzymać od kupienia połowy z tych rzeczy, bo są przesłodkie. Już wyobrażam sobie jak pociesznie muszą dzieci w nich wyglądać.

Ja, już mam pomysł jak uczcić obecność naszego L...Gdy tylko uda mi się plan wcielić w życie, efekt pokażę  na blogu.

Tak więc, nie przedłużając, przedstawiam kilka propozycji dla Naszych Najmłodszych.



next





next



next


next

next



next


Gap


Gap


Gap



 :)

2 komentarze:

  1. Jaś w zeszłym roku miał pierwsze święta i 3m-ce wtedy kupiłam mu urocze kapcie reniferki,bluzeczkę z mikołajem,czapeczkę z napisem moje pierwsze święta i jakieś skarpetki z mikołajem:) . W tym roku to ma tylko body takie świąteczne a tak to koszulę będzie miał i jakieś eleganckie spodenki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musiał bosko wyglądać:)
    W tym roku to już wiadomo kawaler, więc elegancka koszula się należy:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń