czwartek, 12 grudnia 2013

Świąteczny wygląd kominka





Nie może chyba być nic przyjemniejszego nic zimowy wieczór spędzany przed kominkiem. Zazdroszczę wszystkim szczęśliwym posiadaczom:) Ja, co najwyżej, (jak dobrze pójdzie) będę szczęśliwą posiadaczką biokominka. Dobre i to.
Tymczasem mam kilka pięknych, typowo świątecznych wnętrz.



1
Najbardziej klasycznie udekorowane wnętrze. Dominacja czerwieni. Raczej nie jestem miłośniczką tego koloru, jednak jeśli chodzi o świąteczne dekoracje to ten kolor jest u mnie obowiązkowy. Wszystko równoważy  zieleń choinki i biel. 
Oj, chciałoby się usiąść na tej sofie pijąc herbatę i patrzeć na ogień z kominka.



2
To wnętrze przywodzi na myśl wiejski domek. Naturalne ozdoby z gałązek świerku, szyszek to lubię najbardziej. Fotel i sofa wyglądają na  baaaardzo wygodne.





3



Patrząc na to wnętrze wyobrażam sobie dzieci zebrane wkoło kominka słuchające przed snem "Opowieści wigilijnej". Może dlatego, że sama uwielbiam tą książkę. Jest tak ciepłe, bezpieczne i przytulne.

4


Piękny biały, wielki kominek w cudownym wnętrzu. Znowu naturalne dekoracje i ten kosz z jabłkami...:) Podobają mi się też te dwie kozy. Ja w tym roku zdecydowałam się na ich małą wersję, (wiadomo, życie na walizkach). Za rok mam zamiar pokusić się o większy egzemplarz:) 
Może stanie dumnie wreszcie na NASZYM tarasie zimowym....

5


6
Bardzo podobają mi się wszelkiego typu koce, narzuty, pledy, poduszki o grubym, warkoczowym splocie. Dywan oczywiście też w moim guście,a fotel i kule chętnie bym przygarnęła.  Jest tak pięknie, że  nawet brak czerwieni mi nie przeszkadza.

Na koniec trzy wnętrza w chłodniejszej i bardziej minimalistycznej odsłonie.

7


8


9

Biało wszędzie....nawet choince się oberwało:)

 Ciekawe czy znaleźliby się śmiałkowie na takie drzewko...?









4 komentarze:

  1. Anonimowy12/12/2013

    Niestety/stety z powodu corocznych wyjazdów na święta nasz dom tak nie wygląda i choinki brak :( bo by zwiędła a sztuczne nie istnieją przecież...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też ubolewam, że nie mogę sobie pozwolić na szaleństwo ze świątecznymi dekoracjami. Muszę czekać na wyjazd do Polski to wtedy się "wyżyję".
    Jak na razie pozostaje mi przeglądanie świątecznych wnętrz.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy3/02/2021

    26 yr old Electrical Engineer Minni Girdwood, hailing from Aldergrove enjoys watching movies like Chimes at Midnight (Campanadas a medianoche) and Board games. Took a trip to Su Nuraxi di Barumini and drives a Ferrari 250 GT SWB "Competition" Berlinetta Speciale. post

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy5/03/2021

    prawnik rzeszów - Jesteśmy prawnik-rzeszow.biz, kancelarią prawną z siedzibą w Rzeszowie. Jesteśmy małą kancelarią, dopiero zaczynamy swoją działalność, dlatego potrzebujemy dotrzeć do większej liczby osób. Oferujemy usługi prawnicze i musimy rozpowszechnić naszą nazwę, więc jeśli masz czas, aby napisać o nas, będziemy wdzięczni. Chciałabym podziękować za poświęcony czas, ponieważ wiem, że jesteście bardzo zajęci i naprawdę to doceniamy. Jeśli masz jakieś pytania, proszę nie krępuj się pytać.

    OdpowiedzUsuń